בדיוק כמו שבנדל"ן המיקום הוא המפתח המרכזי להצלחה, כך גם בתחום החתונות והאירועים יש חשיבות אדירה למיקום אולם האירועים שתבחרו, כאשר אין ספק שאולמות אירועים בתל אביב מציעים מיקום פרימיום, תנאים מדהימים ומפנקים ומגוון אינסופי של סגנונות. אם גם אתם חולמים על חתונה באולם בתל אביב, הכנו עבורכם מדריך המסביר מה בודקים לפני שסוגרים עם אולם.
אחרי שכבר קיבלתם המלצות מחברים וראיתם אולמות מרשימים באינטרנט, הגיע הזמן לקבוע פגישות באולמות שהכי נראים לכם. זה השלב הראשון ומשם נצא לדרך לבחירת האולם המושלם עבורכם.
– ארגון חתונה זה עסק מבלבל ועמוס, לכן במהלך הפגישה באולם רישמו לעצמכם הערות ונקודות מפתח.
– נהלו רישום מסודר, וגם הכניסו לחוזה אם אכן אתם סוגרים באותו אולם, של כל מה שהבטיחו לכם בעל פה בפגישת ההיכרות.
– אל תתחייבו מראש על כמות מוזמנים גדולה, כלל האצבע הוא לכוון מול האולם לכ-70% מרשימת האורחים הכללית שגיבשתם.
– אם המחיר שהאולם דורש יקר לתקציב שלכם, נסו לקבל מחיר טוב יותר דרך בחירת יום זול יותר ופחות אטרקטיבי, הזזה של תאריך החתונה וכיוצא באלו.
– אפילו אם הכל נראה מושלם, חפשו ביקורות אמיתיות ומידע על האולם, למשל בקבוצות פייסבוק או במאגרי מידע מקצועיים ואמינים לתחום החתונות, למשל אתר כלות אורבניות.
– אם יש ספק, אין ספק. זו החתונה שלכם ולכן חשוב שתתחשבו גם באינטואיציה שלכם ובתחושה שלכם מהאולם הספציפי.
בחירת אולם אירועים היא כאמור משימה חשובה מאוד להצלחת האירוע שלכם, כאשר זוהי בחירה מורכבת הכוללת שלל נתונים, אלמנטים ודברים לקחת בחשבון. לכן חשוב לסגור את כל הפינות מראש, לשאול את השאלות הנכונות ולהגיע להחלטה עם כל הנתונים. שימו לב לנקודות החשובות הבאות:
– ודאו שלאולם יש רישיון עסק תקף שהמקום מוסדר כמו שצריך.
– ודאו שלאולם יש ביטוחים מתאימים – למשל ביטוח צד ג'.
– שימו לב שלאולם יש את כל האישורים הרלוונטיים – תברואה, משרד הבריאות, מכבי אש וכו'.
– תעודת כשרות – חשוב להרבה מהאורחים וגם חיוני כאשר מתחתנים דרך הרבנות.
– שעות פעילות רלוונטיות ומגבלות למיניהן מבחינת זמן האירוע, מוזיקה וכדומה.
– במיוחד עבור אולם אירועים בתל אביב, חשוב לוודא שיש פתרונות חניה קרובים ויעילים.
לצד כל האלמנטים שכבר ציינו לגבי בחירת אולם אירועים בתל אביב, יש עוד שיקולים שצריך לבדוק ולקחת בחשבון. מידת החשיבות של כל סעיף תלויה בהעדפות ובמה חשוב לכם וגם בסטייל האירוע שאתם שואפים ליצור בחתונה שלכם. לדעתנו, לצד כל ההיבטים הטכניים והחוקיים שהוזכרו לעיל – וגם התקציב כמובן – הנושאים החשובים ביותר להפקת אירוע מהמם הם אוכל משובח ומקורי, עיצוב מושקע, מוזיקה מדויקת ומיקום אולם שיתאים למרבית האורחים שלכם.
– הקפידו לשים דגש על האוכל באירוע – בצעו ארוחת טעימות והתאימו תפריט כיפי, מקורי ומגוון, בכל שלבי החתונה.
– ודאו שאין בסביבת האולם מפגעים כלשהם – מפגעי רעש, חניה, תנועה, מפעלים עם ריחות לא נעימים וכדומה.
– בדקו מראש את רחבת הריקודים ואת מערכות הסאונד והתאורה באולם – שהכל עומד בציפיות שלכם.
– עיצוב – ביחרו אולם עם עיצוב שתואם לסגנון החתונה שאתם רוצים, כולל אפשרויות לעיצוב מותאם אישית.
– כמה מלצרים, סדרנים, ברמנים ושאר כוח אדם יהיו לשירותכם במהלך האירוע. כמו כן האם אתם מקבלים מנהל אירוע צמוד.
– חשוב לסגור מראש הכל לגבי המחיר למנה, מה המודל לגבי מנות רזרביות, מנות לילדים, מנות מיוחדות, האם מוסיפים טיפים למחיר וכל עלות נוספת שאולי "מתחבאת" לכם.
– ודאו שיש באולם מיזוג איכותי או אוהל לאירועים לחתונה בקיץ או לחלופין חימום לחתונה בחורף.
כמובן שיש עוד נקודות ושיקולים שיכולים להיות חשובים לכם בבחירת אולם אירועים בתל אביב. בסופו של דבר, המקום צריך להיות מושלם עבורכם או הכי קרוב לזה שאפשר, תוך כדי הצעת מיקום אטרקטיבי, אוכל מעולה ומחיר שמתאים לכם.
רוצה לשמוע עוד לקראת האירוע הקרוב?