כל מה שצריך לדעת על הפקת בת מצווה בתנאי הקורונה

כל מה שצריך לדעת על הפקת בת מצווה בתנאי הקורונה

עומדים לקיים אירוע או מסיבת בת מצווה בתקופה הקרובה? זה הזמן לדעת הכול על הפקת אירועי בת מצווה תחת מגבלות "התו הסגול" שנכפו על כולנו עקב התפרצות נגיף הקורונה

נגיף הקורונה עימו אנו נדרשים להתמודד במהלך החודשים הקרובים, הוביל לשינויים דרסטיים בענף האירועים ובאופן בו ניתן לקיים אירועים מכל סוג, לרבות, אירועי בת מצווה. על מנת להכניס קצת סדר בתוך הבלגן המכונה: מגבלות משרד הבריאות בנוגע לקיום אירועים, ריכזנו עבורכם מידע תמציתי וענייני בנוגע לאופן בו ניתן לקיים אירועי בת מצווה מיוחדת גם בימי קורונה וגם תחת מגבלות משרד הבריאות.

אירועי ומסיבות בת מצווה בתנאי קורונה - התו הסגול

קיום אירועי בת מצווה בתקופת הקורונה מתאפשר במסגרת מילוי מלוא ההנחיות המכונות "התו הסגול" ולפיהן, ישנה מגבלה לכמות המשתתפים באירוע בהתאם לגודל המקום בו בחרתם לקיים את האירוע וזאת בנוסף לדרישה על שמירת מרחק של 2 מטרים לפחות משולחן אירוח אחד לשני. כמו כן, ההנחיות מחייבות עטיית מסיכות לאורך כל שלבי האירוע, הצבת עמדות לחיטוי ידיים, עמדת בידוק חום בכניסה לאירוע והנחיות נוספות בכל הנוגע למניעת הצטופפויות והתקהלויות במהלך האירוע/מסיבה.

הפקת אירועי בת מצווה בתנאי קורונה - מה מומלץ?

המגבלות הקיימות בכל הנוגע לקיום אירועים בימי קורונה, לצד השינויים התכופים במגבלות, הנקבעים בהתאם לעלייה בתחלואה, מחייבים אתכם לשמור על גמישות בכל הנוגע לתכנון האירוע/מסיבה, ולהיערך לכך שתעמוד לרשותכם יותר מחלופה אחת לקיום האירוע. אנחנו בחברת ארבל הפקות, עומדים לרשותכם בכל עת ומאפשרים גם לכם ליהנות ממגוון רחב של פתרונות בכל הנוגע להליכי הפקת בת מצווה בתנאי קורונה גם בלוקיישנים שונים תחת כיפת השמיים ברחבי הארץ וגם במסגרת אירוע/מסיבות בת מצווה במתחמי אירוח כאלו ואחרים. שירותי ההפקה שלנו לאירועי ומסיבות בת מצווה מאפשרים לכם ליהנות ממגוון רחב של פתרונות אירוח והפקה המותאמים גם למטרות הפקת בת מצווה בתנאי חוץ וגם למטרות הפקות לבת מצווה באולמות ומתחמי אירוח.

חשוב לנו שתדעו: פתרונות האירוח וההפקה המוצעים על ידינו מותאמים לכל מגבלות האירוח בימי קורונה והם מיושמים בהתאם לכל הנחיה נדרשת על ידי משרד הבריאות.

שירותי האירוח וההפקה שלנו משלבים בתוכם את כל מרכיבי האירוח הנחוצים לכם, החל מעיצוב תפאורה ובחירת קונספט נכון לאירוע/מסיבה, דרך הצבת דוכני אוכל שכולם אוהבים ועד לשירותי מוסיקה, הגברה, תאורה וכדומה. כמו כן, אנו מספקים פתרונות לשילוב אטרקציות מלהיבות וייחודיות באירועי ומסיבות בת מצווה. לרשותכם, צוות הפקה מנוסה ומיומן המלווה אתכם לאורך כל שלבי התכנון, הארגון וההפקה של האירוע/מסיבה. לרשותנו, ניסיון רב שנים בניהול הפקות שטח ואירועי אולמות ומועדונים ואנו מביאים לכם את כל האלמנטים החדשים והחדישים ביותר בענף האירועים על מנת להבטיח לכם את האירוע המושלם.

רוצה לשמוע עוד לקראת האירוע הקרוב?

    אני מאשר קבלת חומרים שיווקים
    Call Now Button