טיפים מנצחים לכתיבת הזמנה לחתונה

סוף סוף הגיע ה"כן" המיוחל והפכתם בן רגע מזוג רווקים צעירים למאורסים!

אז אחרי שהברך נכרעה, הטבעת נשלפה ונגמר מבול ההודעות לכל מי שצריך להיות מעודכן, זה הזמן להתחיל לחשוב על האירוע הנוצץ שלכם.

אם הגעתם לאתר הזה, בטח התחלתם לקבל מושג לגבי הנקודות שצריך לחשוב עליהן בתכנון החתונה – רגע לפני שתתחילו להתלבט בין חתונה קלאסית, חתונה אורבנית וחתונה על הים, ורגע לפני שתנסו לקלוע לטעם שערב לחיכם של האורחים שלכם, ורגע לפני המוזיקה – כדאי שתחשבו גם על איך אתם מתכוונים להזמין את האורחים שלכם.

אספנו לכבודכם כמה טיפים מנצחים לכתיבת הזמנות לחתונה, כאלו שיעלו חיוך על הפנים של האורחים שלכם ויפתחו את האירוע שלכם ברגל ימין. קדימה לעבודה:

טיפ מספר 1: מותר לכם להסתכל על מה שעשו אחרים

בטח לא נחדש לכם, אם נגיד לכם שאתם לא הראשונים שמתחתנים, ולא הראשונים שהזמינו אורחים לחתונה.

תרגישו בנוח לשוטט ברשת באתרים השונים שמציעים הזמנות לחתונה. תוכלו לקבל רעיונות ולשאוב השראה מהזמנות שמצאו חן בעיניכם, ואולי זה בסך הכל ינחית לכם את המוזה הנכונה ויפתח לכם את הצ'אקרות. שווה בדיקה.

טיפ מספר 2: תשתפו משהו אישי

כבר הבנתם שאנחנו לא בקטע של הנוסחים הסטנדרטים הקבועים להזמנות לחתונה (שכבודם במקומם מונח). הזמנה לחתונה היא הזדמנות מצוינת לתת איזשהו פרט פיקנטי עליכם למוזמנים – אפשר לרשום כמה מילים על ההיכרות שלכם, לשרבב את מקום העבודה של אחד מבני הזוג, תחביב או כינוי משעשע.

תזכרו שהמון מוזמנים שלכם מכירים רק חצי אחד מכם – רחוקי משפחה, חברים של ההורים או חברים מהעבודה. איזשהו פרט משעשע כזה או אחר יגרום להם להגיע כשהם יודעים אפילו משהו קטן אחד ומעניין על החצי השני.

טיפ מספר 3: תהיו אמיצים ונועזים, תנו לנו הזמנה בחרוזים

הזמנה לחתונה היא לא משהו ארוך כל כך. מדובר על 6-8 שורות שיגולל בגדול את הפרטים עליכם (אם זרמתם על טיפ מספר 2). אם תצליחו אפילו לארגן את ההזמנה עם חרוזים, זה ישדרג לכם את ההזמנה.

נכון… לא צריך לספר לנו שזה לא פשוט לרשום, לשבור את הראש ולחרוז, אבל גם כאן הרשת מתגייסת לעזרתכם. מילוני חרוזים פזורים ברשת יוכלו ברגע קצר לתת לכם רשימת חרוזים לכל מילה שתבחרו, ובכך להקל עליכם קצת את החיים (או את כתיבת ההזמנה, לפחות).

טיפ מספר 4: אמרו את זה קודם לפניכם…

אולי התוספת הקלאסית ביותר להזמנה לחתונה היא ציטוט.

סוג הציטוט תלוי במה שאתם מתחברים אליו, ובאווירה שאתם רוצים ליצור בהזמנה.

הציטוטים השכיחים ביותר בהזמנות לחתונה מגיעים מהמקורות היהודיים, כשהמקור המצוטט ביותר הוא מגילת "שיר השירים", כנראה שהמקור היהודי הכי רומנטי שתמצאו שאחראי על ציטוטים יפהפיים כדוגמת "מים רבים לא יוכלו לכבות את האהבה ונהרות לא ישטפוה". זה ממש לא הציטוט הרומנטי היחיד. כדאי לבדוק.

אם אתם באווירה קלילה יותר, ציטוט של משפט משיר אהבה ישראלי מיינסטרים יעשה את העבודה מצוין. כל אחד וטעמו – משלמה ארצי ועד לעידן רייכל וריטה. רק נותר לפשפש קצת בזיכרון או לחפש פלייליסטים מתאימים, ותגיעו אל הנחלה.

והכי חשוב, שיהיה במזל טוב!

רוצה לשמוע עוד לקראת האירוע הקרוב?

    אני מאשר קבלת חומרים שיווקים
    Call Now Button